CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

http://www.mcuxnanmasham4eva.blogspot.com

assalamualaikum =)

Friday, December 31, 2010

31 deSembar 2010 . =)=(

 haiyokk sume ~! haha . ape2 lah aku nih . taleyh blah toi .!! 
err . PUNYA PASAI LAA !!! . haa . kn da kne mra ! hehe .
nway , da lme aku ta updte blog nih en ? haa . apsal ? *aku tde mod lahhh syg . tp rendu !*
emmm . ary nih , da 31 dsmber . laz day 4 taon 2010 .
haa . mcm2 aku ase nih .. kowg taw ta ase ape .?? taw ta ?? err , nk taw ta ??
TAMAW ? . uke fine . HAHA . tp aku nk gtaw gux !! ngee ~ 
aku ase ,,... cdeyh . shuke . gementar . n mcm2 lahh . taw ta npe ..?? yela . da nk msok taon 
2011 . i dunno ma future . hehe . mboihh . speaking pulak dy . haha . 
emm . like ma hubby said . * taon 2010 nih mcm2 blaku ! pez2 kne tgkp uat dte *. da2 , aku cdeyh ! mcm2
mbe2 mmk uat at aku , ! tp tkpela ta ksah .  nden , sjak akhr2 nih , byk kteowg gdo . n yg lazly .
aku TIPU dye . fuhhh . mnyedihkn btoi ! 
tp taon 2011 nih gux yg pleng bhgia cOz . dye da jdik hak mlek aku spnohnye !  
hmm . stat sox , aku da naek fom3 . tp lam pgkt jer la . law ekot ic , aku stil 14 . haa . 
eiiii . takotlaa !! stat esok , aku nih cndidte PMR !! . perghh . da la bwu msok shula bru . aku arp 
uke2 jer la dok cne . emm . stat esok , aku nk jdik udk baek !! tmow da nkal2 . hehe .
bkn ape , nk peksa nih . ta baek kott nkal2 . HAHA . taleyh blah ar kaw !!


aahaaa ! ckp sal nk msok taon bru nih . aku nk ucp , EPY nEW yEar  la at kowg enn  
emm . tpat koy 12 a.m . da msok taon baru n azam bru ! yeahh . azam ! azam ! azam !
da byk taon blalo . n byk azam da aku hjat en . tp , aku ase . dlm byk2 un myb ade la ,
lam 2 o 3 jer yg tcpai . haha . trok !! 
oleh yg demikian , aku arp sgt azam baru aku taon nih , dpt bjln nan lncr ckly ! aku nk
sgt tcpai . hmm . tp , ape azam baru aku ea ? haa . aku taw . aku taw . kowg jer tataw , !
haha , jgn jlez yer . . zzzZZzzz ~ ape ? ape ? nk taw gux ? uihhh . takleyh arr ! sebokk jer !
penyepak kangg ! haa . ade aty nk pyepak owg ,! pompan kerr nihh >>?? haha .
ape2 jer laa . asal en bhgia . haa , mula dah ! derr , mula ape nihh ? tarak phm laa .
adeii . mula kemerepekan aku la !! haha . apelaa .. 


taon 2011 nih , aku tmaw da uat mde yg syg aku ta shuke ! aku nk jdik yg dlu !
akuu nk ubah ! n aku tmaw sket en aty syg aku agy !! aku da pnat ! aku pnat nges !
hmmm . aku syg dye sgt2 . tp dye ta cye ! sbb aku pna tpu dy .! bodonye aku !
cdeyh en ble owg yg kte syg ta cye ape yg kte ckp ., tp tkpe . aku sdr . nih sume slh aku . 
so , aku leyh tma law dye ta cye aku agy . mmg btol ape dy ckp ! 
law kte pna tpu sum1 uh ,, mmg ssa nk cye at dye alek en . uke . aku phm ! tp , aku taleyh tpu
aty aku . aku mmg cdeyh ! huwaaa ~! da la . aku mlash da nk ckp sal nih . mde nih sume da blalo ,
yeah , wlopon phit , akn ku tln jua bcmanya . haha . cewahhh . ~ 
hmm . tp gle en , ri2 aku fight2 nan dye , tmbok2 . haa . smpy nk break uh . kre trok la .
hmm . 2 ary 1 mlm aku nges tehegeh2 lam blik . perghhhh .! tdo ta lena . mdy ta bsah . mkn pon tda ! 
hahaha . GONJOL !!!!!!

ukela whai hingusan2 suma . haha . (JAHAT !) aku nk undurkn dri da la . jgn rendu2 aku taw . haha .
t ade owg mra . aku ttaw la ! gedebushhhh ! kowg kne . haa .  keyh la . tata 2010 ! mmmuuaaahhhxx !



                                                                                                                                                                   31 dsember ,
                                                                                                                                                                      5.16 ptg , 
                                                                                                                                                     6jam 44minit agy nk taon bru !
 

No comments:

Post a Comment